Syeera Ieyra

Syeera Ieyra

Thursday 7 July 2011

Aku Perlu Kesabaran!!!

assalamulaikum...

dah lme gues tdak blogging... haishhh hari nie gempak, aq n dak2 aku gado nan geng fom 3... actually bkn sala 22... selepas disiasat beg si 'senior' tuh dialih oleh dak fom 1, sbb tuhla mase kiteorg jge tmpt tuh xderw lgsg beg yg mcm dy ckp tuh.... haisshhhh.... tapi kelakar tak korg rase klau bergado dsbbkn rebut tmpat kat kantin? SEMUE ORG LAPOR KOWT??? haha... tp apabila difikir secare logik, geng 'senior' dah byk kli amek tmpt kiteorg... xde lak kiteorg NAK EMO CAM TUH SEKALI DOWH hahaha.... lese mmt uh PEOD... haha... btw scare jjurnye aq langsung x rase bersalah sbb da kurang ajar, ayt spe ek thun lpas "budak gemok mcm tuh pon ad org nk ke?" haha .... yg past 'sinior' tuh mmg dah lme xpuas hati nan aq... heran! sbb bg aq, dy xpena wujud un dalam hidup aku, pergaduhan yg trjdi lgsg x tggl ksan kt hati aku.. sbb sumpah, KO TAK PERNAH WUJUD BAGI AKU... dasar lelaki d!@#s! men ugut2 org... xperw, nk gado? hah! gado lah ko sorg2 aku dah ltak jwtan, buat mase nieyh aq ckap jjur aq mls nk gado cme 1 ar jgn pernah sntuh aq, itu ibarat ka kjut singe la gamaknye... hahaha.... to ***** aq xkan pernah maafkan ka, utk pngetahuan ka aq seorang yg pendendam... kite jmpe ye bang kat akhhirat nnt... sme2 kite tebus! n utk s***** mse kt library uh, aku balas dendam untuk seseorang yg ka sakiti thun lepas... igt? bola yg ka tuju utk aq kne spe??? haha tp ap aq buat dan ap ka buat at dy xstanding... untuk ka gak, walau ap2 pown, aku xakan pernah maafkan walau 1 pon dose ka... owh ye ka un aq nk jmpe kt akhirat *ayat koya* tp knyataan... da r lps nieyh aq akan stop blogging kowt..

No comments:

Post a Comment