Syeera Ieyra

Syeera Ieyra

Monday 30 May 2011

Stoly Moly Dowg

by google

sekian lama aku memendam hati ini..
dihadapanmu aku masih bisa tersenyum...
mengukir senyuman tak seindah di lihat..
karna dihati, aku ingin menjerit memberitahu kamu dan melepaskan semua rasa...
betapa hancurnya hati dan jiwa saat menyedari kau bukan milikku..
menangis hati ini tak siapa pun tahu...
menangung seksa rindu yang maha dashat...
tolong bantu aku melewati semua...


by:hatikekasih.com



by: google

setiap saat dirimu hadir dalam segenap jiwaku..
setiap detik aku mengingati dan merindui dirimu..
setiap ketika kau hadir dalam bayangku..
setiap malam kau datang dalam mimpi tidurku..
saat itu jugalah aku bangun dari tidurku, menangisi pemergianmu..
selalu hati ini bertanya, mengapa kau tinggalkan diriku??
wahai  sayang kembalilah ke pangkuanku..
duhai kasih, hadirkanlah dirimu kembali...
sesungguhnya aku masih mengharapkanmu...

by: hatikekasih.com



by: google

hahaha... semua ayat kat atas dibuat tanpa sebarang tujuan oleh 'hatikekasih.com'.. actually akula tuh, haha... agak koya sikit hari nie, actually just for nothing, tetibe hari  nie terasa mcm sunyi rindukan something, tp syg aq sniri xthu ap yg aq rindukan tuh.. haishh adakah ini satu ujian buat aq? Ya Illahi, inikah ujian mu buatku? tabahkanlah hati ini untuk menerimanya.. semoge diri ini sentiasa kental menghadapi sebarang cubaan dan dugaan.. lagipun apelah erti sebuah kehidupan klau tanpa sebarang masalah dan dugaan?? bahagiekah manusia itu jika seumur hidupnya tiada satu pun dugaan?? terpulangla jawapannye bagi setiap individu kan??namun harus kite ingat, ape skli dugaan dan cubaan mendatang jgn pernah sesekali terfikir utk tmtkan hidup ini tanpa Dye yg menamatkannya.. hidup ini amanah Allah. setiap ape yg berlaku ade hikmahnya, terpulang pada individu itu bagaimane dy tanganinye.. ingtlah, dugaan itu tanda kasih-Nya terhadap kite..Allah selalu ada disamping hamba2nya.. Insyaallah..... :)))

(nasihat ini juge ditujukan buat diriku, Syeera Ieyra Azatsum)

No comments:

Post a Comment